Toiveita ja haaveita.

On taas se aika, kun voi ja saa heittäytyä toivelinjalle. Olen kerännyt vuoden ympäri puhelimeeni juttuja, joita kaupoissa kierrellessäni ihastelen ja hypistelen, joten toivelistan teko oli minulle hirmuisen helppoa. Valitsin kollaasiin muutamia, jotka huolisin juoksujalkaa.

Tosin viime vuosina emme ole enää ostaneet lahjoja perhepiirissä, mutta miehen kanssa sentään muistamme toisiamme paketilla. Hieman jouluista jännitystä täytyy aattoiltaan saada, kun paperia repiessä pohtii mitä sieltä mahtaakaan paljastua. Mies toimitti oman toivelistansa minulle jo viikko sitten, joten tässä tulee nyt omani!

1. Bow Wow Wow - korvikset *
Efvan korut ovat olleet aina suosikkilistani kärjessä! Suloiset rusettikorvakorut sopisivat tyyliini ja olen ihaillut niitä jo moneen otteeseen.

2. Frame Box *
By Lassenin mustavalkoinen, supertyylikäs rasia oli rakkautta ensisilmäyksellä. Kyllä kiitos!

3. Maidonvaahdotin.
Kuvan Electroluxia ei taida olla enää myynnissä, mutta vaahdottimelta toivon tietysti kaunista ulkonäköä sekä helppokäyttöisyyttä. Toivon, että kone toimittaa kuohkean vaahdon alta aikayksikön eikä minun tarvitse, kuin kaataa se herkkukahvini päälle ;)

4. Longchampin Boxford.
Ruskeanvihreä kaunotar jo toistamiseen toivelistallani, mutta ei ole vielä tärpännyt. Ehkä tällä kertaa ;) Täydellinen laukku viikonloppuvierailuille vaikka iskällä käydessä!

5. Rebecca Minkoff - Mini Quilted Affair
Kukapa ei tarvisi tyylikästä, mustaa käsilaukkua, joka ei maksa maltaita. Mini Quilted Affairin toivoisin hopeisilla yksityiskohdilla.

6. Raakaa ja Makeaa - Karita Tykkä
Olen ostanut tämän jo lahjaksi, mutta itseltäni se edelleen puuttuu! Karitalta tuli uusikin kirja, mutta ensin toivoisin saavani tämän :)

7. Acne Canada Scarf Grey Melange
Huivi löytyy eteisestä tummansinisenä. Harmaata vielä kaipaillaan talven tuiskuihin!

8. Kubus kupari *
Ikuisuushimotus. Maailman kauneimman värinen kynttelikkö tulisi kovaan käyttöön 

9. Haleja ja suukkoja vuoden jokaiselle päivälle 


*) mainoslinkkejä






2 kommenttia:

  1. Mä voin tulla halailemaan sua joka pvä <3 ;) 6 ja 7 on munkin listalla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuuuu!! :)) <3 Saadaankohan me jompikumpi noista ;)

      Poista