Rose Cocktail.


Tämä postaus tulee ajastettuna, koska olen tällä hetkellä (ainakin toivon mukaan) Berliinissä nautiskelemassa :) Sain kuitenkin hetki sitten pari kynsilakkaa testiin blogin kautta ja ennen lomalle lähtöä ehdin jo koklaamaan tuota punaista versiota.

Olin todella positiivisesti yllättynyt sillä Yves Rocher on jäänyt minulle aika kaukaiseksi lapsuuden ja teiniajan kosmetiikkakokeiluja lukuunottamatta. Iskin heti silmäni tuohon aavistuksen oranssinpunaiseen lakkaan (Rose Cocktail) ja täytyy sanoa, että siinä on todella paljon väripigmenttiä! Levitin lakkaa yhden kerroksen verran ja enempää ei olisi tarvinutkaan. Päälikerros toisesta purkista - Seche Viten Dry Fast Top Coatia - ja näitä ensimmäisiä rivejä kirjoitellessani lakka on jo kuivunut. Magic!


Vinkin Seche Vitesta sain Jonnan kautta ja olen erittäin tyytyväinen ostokseeni. Puteli maksoi Kicksissä about 13 euroa ja tuosta saa varmasti todella monet kynnet lakattua. Itse olin jo ihan millin päässä siirtyä täysin geelikynsiin, koska en vain pidä odottelusta kynsilakan kuivumisen suhteen. Olen ihan liian kärsimätön istuskelemaan paikallani puoli tuntia ja usein lakka rutussa heti kun alan puuhailla jotain. Näidenkin lakkojen kanssa täytyy kuitenkin muistaa maltti ja levittää vain ohut kerros, jolloin lakat pääsevät oikeasti kuivumaan nopsaa. Instasta löytyy kuva, jossa vasemman käden kynnet on jo lakattu. Valitettavasti kameralla on niin vaikea kuvata tämmöisiä itte :)


Nähdään!




1 kommentti: