Reissu Tukholmaa kohti.


Jes! Viimeinkin pääsen reissulle Tukholmaan! Olen odottanut sitä niin kauan, mutta syksyllä kaikki tuntuivat olevan niin kiireisiä, ettei matkaseuraa irronnut sitten mistään. Mietiskelin jo lähteväni yksin päiväreissulle lentäen, mutta sekin jäi sitten tekemättä. Nyt kävi mukavasti, kun siskolta löytyi lahjakortti Viikkarille, joten eihän sitä raaski jättää käyttämättä.

Maissa ehditään olla vain muutamia tunteja, mutta kuulin, että Tukholmassa on ollut ihanan aurinkoista ja keväistä. Nautin varmasti siitä pienestäkin hetkestä, vaikka tulisi räntää. Sitten vaan Laduréelle istumaan ;)

Pientä shoppailureittiä olen tässä kehitellyt. Toiveissa olisi käydä mm. Åhlensilla, Bruka Designilla, Svenskt Tennilla, Zara Homessa, Sephorassa ja Illums Bolighusissa. Kiinnostaisi myös Laura Mercierin tuoksut, macaronsit ja Ylva Skarpit. Katsotaan miten käy :)

Ruokailupaikkoja olen toki myös alustavasti katsonut ja löydettiin pikaiselle googlettelulla Ardbeg Embassy, Eat sekä B.A.R.

Ainiin ja Viking Line myy kuulemma Victoria's Secretiä. Jääköhän mulla yhtään rahaa Tukholmaan asti ;)

Vi ses!



14 kommenttia:

  1. Oijoi, kuulostaa hyvälle! Mä jos pääsisin Tukholmaan varmaan istuisin mussuttamassa macaroneja Ladureella koko maissaolon ajan :) Kivaa minilomaa! Toivottavasti aurinko paistelee! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihihi, mä säästelin vähän kotiinkin niitä, vaikka vaarana olikin, etteivät ole sitten enää niin tuoreita. En meinannut raaskia syödä ;) Aurinko paisteli ihanasti <3

      Poista
  2. Tukholmassa on ihanan keväistä. Käy ihmeessä NK:n sisustusosastolla. Munkin oli pakko metsästää Laduree ja käydä siellä. Ostin sieltä ihanan tuoksukynttilän. Nuuh! Aurinkoista matkaa teille! Kerro sitten mitä löysit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä oli kevät kyllä jonkin verran edellä, vaikka eipä täälläkään enää mitään talvista ole :) NK katsastettu, ah, olishan sieltä lähtenyt matkaan vaikka mitä... olin ylpeä itsestäni, etten kuitenkaan alkanut "väkisin" ostelemaan :DD

      Poista
  3. Oih, kuulostaa hyvältä! Ihanaa Tukholmaa <3 Mulla ois kans pitkä lista Tukholman mammaliikkeisiin ;) Haleja ja sneek peekkiä ostoksista odotellessa ;)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oli ihana reissu <3 Hihi, mä niin uskon. Itse oli pakko jättää nuo osastot väliin tiukan aikataulun vuoksi, että ei nyt tuliaisia heru, höh ;)

      Poista
  4. Kivaa reissua Tukholman kevääseen ja hyvä löytöjä!!

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Kiitos Anskuliini, oli ihana, keväinen ja aurinkoinen reissu :)

      Poista
  6. Oli teethän sitten postauksen kaikista paikoista missä käytte:)

    VastaaPoista