Ensimmäinen vuosi takana.


Aurinko palasi sittenkin! Ja juuri sopivaan aikaan sillä ilta oli täynnä kuvausta ja helliä katseita. Minä onnekas pääsin ikuistamaan tämän suloisen parin ensimmäistä hääpäivää. Tai, jos tarkkoja ollaan, niin se on vasta sunnuntaina, mutta mitä pienistä. Ensimmäinen vuosi on varmasti ollut täynnä ihania hetkiä. Ja minä se sitten tykkään kuvata rakastuneita pareja! :) 

Huomenna jatketaan hieman pienemmän kaverin kanssa! Tiedossa sitä taattua vauhdin hurmaa ;)
Siihen asti adiós!


4 kommenttia:

  1. Tiedätkö, mulla oli sama ajatus myös meidän sunnuntain hääpäivästä. Mies ei siitä oikein innostunut, koska mielessämme ei ollut ketään hyvää kuvaajaa lähipiiristä (Sakaria ei ehkä viitsi tähän pyytää), mutta nythän mulle tulikin mieleen, että olisitko sinä kiinnostunut kuvaamaan meitä? Ei tarvitse nyt sunnuntaina, mutta vaikka ensi viikolla joku päivä :) Kuvauspaikkakin olisi jo mietittynä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Marjo! Hih, no sehän kuulostaa kivalta! Kuvia ei ole koskaan liikaa ainakaan miehen kanssa yhdessä :) Laitatko mulle sähköpostia cherrynblogi@hotmail.com tai khiekkarinnephoto@gmail.com ja voidaan jutella enempi asiasta. Lähtökohtaisesti olen toki kiinnostunut kuvaamaan teitä kyllä! :)

      Poista
  2. Miten ihana kuva! Todella kaunis ja tunnelmallinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon Korundi <3 Ja kiva, kun olen saanut sulta viime aikoina monta kommenttia <3 :) Tää pari oli ihana ja semmonen unelmakuvattava: rakastuneita ja sääkin suosi meitä pitkän sadekauden jälkeen. Mielläni näytän näitä kuvia teille sit lisää :)

      Poista