Helmien säihkettä.

Jonkinasteista edistymistä korurintamalla on nähty viimeaikoina ;)
Viime vuonna tein koruja lähinnä tilauksesta, koska huomasin, etten kuvailuiltani ja muilta kiireiltäni ehtinyt yhtään enempää. Kun helmiä nyt kuitenkin on melkoiset kasat omistuksessa, ei lopettaminen tule kuuloonkaan enkä edes haluaisi! Aina kun kaivan helmilaatikot auki niin suu vääntyy hymyyn pelkästä kimalluksesta ja värien sekamelskasta! Mutta vaikeinta on se aloittaminen pitkän tauon jälkeen, kun ei muista missä mikäkin tavara ja millin kokoinen korunosa piilottelee. Kolme tuntia järjestelin helmiä kasaan, mutta sanotaanko, että ainoastaan raapaisin pintaa tuossa ajassa. Täytyy jatkaa vähitellen niin ehkä joku päivä kaikki on upeassa järjestyksessä omissa työkalupakeissaan.

Sain minä ihan valmiita korujakin aikaiseksi, kaksi kaulakorua nimittäin.



Samalla Cherrymäisellä tyylillä jatketaan edelleen ja rakkaus simpukankuorihelmiin tuskin hevillä katoaa. Nämä ihanuushelmet ovat vielä kaikenlisäksi viistehiottuja, jonka vuoksi ne säihkyvätkin ihan omalla tavallaan. Osat ovat hopeoituja, paitsi tuo pieni sydän on 95% hopeaa 

Korut ovat myynnissä ja ne ilmestyvät Cherry Bijousin sivulle Facebookiin lähiaikoina :)

Oli muuten hiukan hankalaa saada koruja kuvattua uudella kameralla, koska jouduin syksyllä myymään makroni pois. Oli sitten pakko kaivaa 7D esiin, jotta pääsin tarpeeksi lähelle. Ensimmäisenä ostoslistalla taitaa olla nyt pitkä putki..


Ihanaa päivää kaikille!




8 kommenttia:

  1. Ihanan viehättävät korut! :)

    VastaaPoista
  2. Oi, mä rakastan kanssa simpukankuorihelmiä, mutten oo noita viisteisiä vielä uskaltanut hankkia varastoon, kun jotenkin ne on mun makuun niin tyttömäisiä :D Kauniisti oot kuitenkin ne yhdistänyt keskenään väreillä leikkimällä! :) Tulikin heti himo hipsiä itsekin pajalle... Ja toi varastojen järkkääminen; tsiisus siihen saa kulumaan aikaa! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on rakkautta <3 :) Laadultaan hyviä ja näyttää vähän swaroilta, mutta ei oo yleensä ihan niin kalliita :) Ja onhan nää tosi girly! Mut ehkä mäkin oon vähän, sillain sopivasti niin ei se ihmekkään, että mun korutkin sitte!

      Mä olen nyt yrittänyt tehdä niin, että joka päivä koitan järkätä muutaman jutun.. Että etenee jotenkin. Ihan itse olen tainnut ne kuitenkin sekottaa :D

      Poista
  3. Siis kokemuksesta voin sanoa, että jos joskus saat kaikki osat järjestykseen, niin ne ajan saatossa taas sekoittuvat. Nim. kivikasan keskellä joka ikinen viikko..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh, eih :)) Olispa unelma, kun ne saiskin jäädä vähän "sekasin" pöydille, ettei tarvisi aina siivota kaikkea pois. Mutta se isompi sekasotku johtuukin sit ihan siitä, että olen tilannut tavaraa, mutta ne on jäänyt pusseihin ja kirjekuoriin ja sitten niitä pusseja on kerääntynyt vähän joka puolelle.. Mä jaksan uskoa, että toi tilanne ainakin vähän paranee tässä, kun saan itseäni niskasta kiinni :) Hyvä tietää, etten sentään ole ainoa, hehe.

      Poista
  4. Voi että kuinka upeat!! Siis todella ihanat! Mä kyllä ihailen teitä, jotka jaksatte noita näperrellä. Oma hermo ei kestäis, kun olen niin nakkisormi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Janet <3 Ei nämä niin vaikeita juttuja, varmasti osaisit itsekin, jos vaan maltat hetkisen ;)) Olet ihana!

      Poista