Viikonloppu maalla.

Palailtiin sunnuntai-iltana viikonloppureissulta Hämeestä, jossa vietettiin muutama niin kiva päivä. Lauantaina oli eräät 50-vuotisjuhlat ja näin pitkästä aikaa sukulaisia, joita muuten niin harvoin tulee enää tavattua. Oli varmasti sukumme rennoimmat juhlat ainakin sitten loppuillasta, joten hauskaa riitti :)

Muuten vietettiin aikaa isällä, jossa palvelu pelasi taas viimeisen päälle, tuli syötyä ja levättyä sekä ihasteltua syksyn värejä luonnon helmassa.



Pihapiirin omenapuut notkuivat omppuja ja itsekin niitä kassillisen keräsin mukaani. Ihanaa nakerrella hedelmiä suoraan puusta!
Halusin tietysti blogiinkin kuvan omppusadosta ja pyysin isää ottamaan kuvan minusta kassillisen kanssa. Oli niin hauskaa selittää, että pään ei tarvi näkyä kuvassa ja niin edespäin. Isä vähän ihmetteli, että mikä se semmonen kuva on, josta ei ihmistä tunnista, mutta rupesi kuitenkin kiltisti kuvaushommiin ;)

Vasemmanpuolisessa kuvassa näkyy Lepaan kartanon rakennus pihapiireineen ja ihan tarkennukseksi vielä kirjoitan, että sieltä en noita omppuja kerännyt vaan kävelyllä nappasin kuvan kauniista maisemasta! 




Viikonlopun ajan saatiin nauttia hyvistä ilmoista ja Vilmakin otti kaiken irti maalaiselämän rauhallisesta tahdista. Kyllä se piristää niin paljon, kun pääsee välillä toisiin maisemiin! Nyt jatkellaan taas töiden ja koulun parissa akut ladattuina.


Ihanaa viikkoa !!





12 kommenttia:

  1. Voi näitä sun ottamia kuvia ♥
    Havahduin äsken kummallisesti siihen, että miksi blogisi ei päivity bloggerissani vaikka olen sua seurannut jo yli vuoden. No miksiköhän, ku en ollut kirjautunut lukijaksi, voi pöljä minä :D Blogilista on hämännyt mua koko ajan. Eli täällä kirjoittelee uusi vanha lukija :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3
      Heh, no mutta hyvä, että asia järjestyi :D Ihana, että liityit <3
      Mä oon muuten huomannut, että jostain syystä mun blogi ei päivity siellä blogilistalla. En ole sille kyllä mitään tehnyt, kun tuommoset asiat on mulle ihan hepreaa. Tarttis varmaan selvitellä.

      Halitus sinulle Janet <3

      Poista
  2. Ihana Suomen syksy! Muikean väriset nuo sinun housut! Tahtoo kanssa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syksy on kaunista aikaa!
      Kuules Zarasta on nämä housut, että sinne vaan katselemaan ;) Tosiaan päivittelin itsekin näitä mun housunvärejä tässä :D

      Poista
  3. Hih, ihan hauska tarkennus ettei omppuvarkaaksi sua luulla :)
    Satu, arjenhetket.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, mulla ei ollut toista pystykuvaa niin piti laittaa nuo vierekkäin ja siitähän sitten nopeasti ajateltuna voi vetää vääriä johtopäätöksiä niin piti tarkentaa :))

      Poista
  4. Nooh, mä jo ihastelin että voi vitsit miten kauniin näköinen kotitalo teidän isällä. Hihii.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh, ei millään pahalla iskän majaa kohtaan, mutta ei se ihan noin hulppea ole ;))

      Poista
  5. Ihania kuvia, Suomen syksy on niin kauniin värinen! Omenoita aloin hinkuamaan kun kuvia katselin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, omput ja vaahterat kyllä piristää kummasti maisemaa :) Täällä on omppuja syöty ihan hurjaa vauhtia! Saas nähdä ehdinkö niistä mitään piirakkaa edes tekemään, kun taitavat olla jo kohta loppu..

      Poista
  6. Sulla oli nuo ihanat puuropöksyt. <3

    Hei ihanuus, koska mennään kuvailemaan? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo puuropöksyt :)) Mä täällä mietin pitäisinkö juuri löytämäni pinkit pökät.. Siis ehkä mun pitäisi nyt rajoittaa näiden punaisten housujen kanssa enkä edes burgundyn värisiä vielä omista ;)

      Hei pitää katsoo se päivä.. kun ehtis...voi jestas miten nää päivät vaan juoksee! Olin ajatellut ensin käydä siellä paikassa, mutta eihän me olla miehen kanssa koskaan kotona yhtäaikaa :D

      Poista