Vuittonilla.

Sain mieheltä huomenlahjaksi lahjakortin Vuittonille ja käväisinkin heidän liikkeessään eilen ensimmäistä kertaa ikinä! Ohi on kyllä tullut käveltyä ja ikkunoita kurkittua, mutta kun ei sinne ole sen kummemmin asiaa ollut niin en ole tullut poikenneeksi.

Olenkin tässä syksyn mittaan katsellut tarjontaa ja päätynyt nyt kahteen eri laukkuun, joiden välillä en osaa valita..




Mun mielestä nuo vaaleat sopii paremmin vaaleahiuksisille, joten niistä luovuin heti. Tummanruskea Monogram Canvas vaikuttaa paremmalta valinnalta omaan käyttööni. Haluaisin myös saada laukun olalle, koska en jaksa kantaa laukkuja käsivarrella. Tulee aina hamstrattua sen verran tavaraa mukaan, että laukku painaa kymmenen kiloa ;)

Luulinkin, että Palermoa pystyy kantamaan myös olan yli tuon hihnan avulla, mutta myyjä sanoi, että olen liian pitkä eikä hihna ylettyisi. Kysyin sitten, että onko heillä myynnissä pidempiä hihnoja, joihin vastaus oli ei. Onko todella näin? :/
Esim Charilla olen nähnyt laukun juuri tällä tavalla olan yli laitettuna. Hän on kyllä pienempi kooltaan kuin minä :)

Palermo oli viemässä voiton siksi, että sen kanssa jäisi kädet vapaaksi (näin siis luulin) ja siinä on vetoketju. Neverfull on taas omalla tavallaan ihana laukku, mutta sen avonaisuus vähän mietityttää. 

Toisaalta tuo Damier Ebene Canvaskin on aivan ihana! Siinä olisi tummat hihnat, jotka omaan silmääni näyttävät vielä paremmilta noiden vaaleiden sijaan. Kylläpä on hankalaa :D



Viimein oli pakko lähteä liikkeestä pois, kun ei siellä käyminen auttanut tässä päättämisessä ollenkaan. Älkää antako Cherrylle näin vaikeita tehtäviä :D

Nyt mieluusti kuulisinkin teidän käyttökokemuksianne vaikka Neverfullista tai Palermosta, kun tiedän, että monilla lukijoillani niitä on :)


Kooksi olen ajatellut joko Palermo PM tai Neverfull MM.


Kiitos, jos viitsitte kertoa mielipiteitänne ja kokemuksianne :)




18 kommenttia:

  1. Jos itse jotakin laukkua LV:ltä ostaisin, se olisi ehdottomasti Neverfull, tummanruskeana. Joten sen puolelle minä siis kallistun ehdottomasti :)

    VastaaPoista
  2. Itse suosin Damieria kuosina ylipäätään omissa laukuissa, mutta noista malleista valitsisin kyllä Palermon. Neverfull vaikuttaa omaan silmääni hieman liian "tavalliselta" mallilta, mutta on varmasti kyllä käytännöllinen. Ja joskus harkitsin sen ostamista itsellenikin. Tiedän kuinka vaikeaa valitseminen on. :-)

    VastaaPoista
  3. Minä pidän myös tuosta Neverfullista, tosin se tuntuu hieman "kesäiseltä" avonaisuutensa vuoksi.Käytännön ihmisenä valitsisin kuitenkin suljettavan laukun =)

    VastaaPoista
  4. Itselläni on Neverfull MM Monogram-kuosissa. Aivan mahtava laukku on ja sinne mahtuu hyvin kansioita tai mitä ikinä haluaakin sinne laittaa :) Itselläni se toimii koululaukkuna ja olen siihen erittäin tyytyväinen.

    VastaaPoista
  5. Ihana ongelma sinulla. Minä nappaisin tuon Palermon, Neverfull on mielestäni enemmän rantakassin näköinen ja juuri tuon laukun avoimuus ei myöskään miellyttäisi minua arjessa. Itselläni on käyttölaukkuina Azur Speedy ja monogram kuosinen Montorgueil PM. Se on totta että Azur kuosi käy minunkin mielestä paremmin vaaleille ja sitten tietysti kesään. Itse unelmoin vielä Speedystä Ebene kuosissa. :)

    VastaaPoista
  6. Itse rakastan ylikaiken Neverfullia!!:) Se on ihana:)

    VastaaPoista
  7. Täältä löytyy Neverfull GM, ja olen ollut siihen enemmän kuin tyytyväinen. Avoinaisuudessa on toki omat huonot puolensa, mutta toisaalta laukusta on helpompi kaivaa tavaraa esiin, koska sitä sinne tulee usein pakattuakin enemmän. Ja uskon että MM koossa on ihan sama juttu.

    Kuosia mietin itse pitkään, koska harvoin tykkään siitä että vaate/asuste huutaa valmistajaansa. Mutta tämän kohdalla päädyin itse Monogramiin, koska laukku on niin klassikko, että kuosikin sai olla klassikko, ja kertoa alkuperänsä :)

    Vaikka enemmän Mulberry tyttö olenkin, on tämä ollut ehdottomasti yksi parhaimmista ostoista ikinä. Ja laatu sekä kestävyys ovat täysin omaa luokkaansa.

    Tulipas sepustus :) Mutta täältä äänet Neverfullille :)

    VastaaPoista
  8. Minulla on Speedy 30 Damierina ja se on kyllä kuosi minun mieleeni. Kesäksi haluaisin Neverfullin Damier Azulina. Kauniita ovat kaikki, minkä ikinä valitsetkin!

    VastaaPoista
  9. Minulla on LV:n Neverfull MM ja olen ollut siihen enemmän kuin tyytyväinen. :) Suosittelen sitä kaikille ja vielä Monogram kuvioisena. :D

    VastaaPoista
  10. Mä unelmoin joskus Neverfullista, mutta nykyään niitä näkee katukuvassa ihan kauhean paljon!:/ Mulla on mennyt jotenkin maku koko laukkuun, ja ottaisin ehdottomasti mielummin Palermon!:) Mutta minkä valitsetkin, niin en usko että voit mennä kauheasti pieleen!;)

    VastaaPoista
  11. Maaritilla on samat laukut kuin mullakin :)
    Mä ostaisin itse tuon Neverfullin Damier-kuosilla. Se onkin seuraavana ostoslistalla.

    VastaaPoista
  12. Olet katsellut todella upeita laukkuja.. En yhtään ihmettele valinnan vaikeutta.. kaikki ovat täydellisiä vaihtoehtoja :)

    Onnea valintaan.. tiedän, että löydät omasi <3

    VastaaPoista
  13. Täällä kanssa yksi Neverfull GM:n omistaja, enkä voisi olla tyytyväisempi (kiitokset vaan poikaystävälle ;))! Tykkään myöskin roudata koko omaisuuteni mukana ja usein kassissa kulkeutuukin sekä koulu- että salikamat ja hyvin mahtuvat. Ehkä ainoana pienenä miinuksena voin mainita, että jos sekaan laittaa vielä läppärin, niin alkaa kokonaisuus olla sen verran painava, että ohuet hihnat saattavat tuntua epämiellyttäviltä olalla.

    Laukun avonaisuutta en ole ikinä kokenut ongelmaksi ja usein teenkin niin että lompakko pyörii kassin pohjalla ja muut arvottomammat tavarat sitten päällä. Kyseisen laukun kanssa olen pyörinyt niin koti- kuin ulkomaillakin, eikä ikinä ole tullut fiilistä, että kukaan sieltä mitään saisi napattua. Varsinkin kun GM on mallina melko syvä ja itsekin olen melko pitkä, niin roiston pitäisi olla melkoinen taituri (tai näin ainakin uskottelen itselleni) :D

    Mihin valintaan sitten päädytkään, niin varmasti löydät upean ja pitkäikäisen hankinnan :)

    VastaaPoista
  14. Neverfullin puolesta puhun minäkin. Minulla on Damier Neverfull GM tummanruskeana, ja se on todella käytännöllinen. Laukun avoimuus ei ole ollut missään tilanteessa ongelma. Sitä paitsi senhän saa suljettua "suppuun", jos alkaa vaikkapa sataa tai muuten haluaa laukkuaan enemmän sulkea. Suosittelen! Ihana ongelma sulla muuten! ;)

    VastaaPoista
  15. Ounou! Mikä valinnan vaikeus! Pitääköhän minunkin harkita naimisiin menoa, jos saa lahjakortin vuittonille. ;) hihi. <3

    Valitsisin itse vetoketjullisen, koska kyllä räntäsateessa harmittaisi, kun sisään laukkuun tupruttaisi. Ja pitkäkyntisistä puhumattakaan. =)
    Mää voin tulla kattelemaan liikkeeseen ihan seuraksi. ;)

    VastaaPoista
  16. Sain juuri pari viikkoa sitten kolmikymppislahjaksi tuon Palermo PM:n ja täytyy sanoa, että se on ihan mahtava laukku! Kevyt ja todella kätevän kokoinen. Ainoa miinuspuoli on se, että laukkuun kuuluva hihna oli minulle liian lyhyt olan yli vedettäväksi. Olin nähnyt laukun olan yli käytettynä muutamassa blogissa, mutta ilmeisesti tämä toimii vain lyhyemmillä ihmisillä (itse olen 174 cm). Ongelma ratkesi sillä, että ostin laukkuun pidemmän hihnan, kyllä niitä oli Vuittonilla saatavilla. Ilmeisesti niitä ei sitten saa Suomesta, itse asun ulkomailla.

    Neverfull on sinänsä ihan kiva, mutta minua häiritsee siinä se, että vetoketju puuttuu. Palermo on muutenkin aika paljon "hienompi" laukku. Tosin sen hintaluokkakin on selvästi kalliimpi, varsinkin jos ostaa sen ekstrahihnan.

    Mutta, suosittelen kyllä ehdottomasti Palermoa! :)

    t. Hanna

    VastaaPoista
  17. Heissan Honey !

    Long time - no hear.

    Mulla on tuo Neverfull PM Monogram-kuosilla. Tosi kiva laukku, tosin pitää haukkana vahtia kun ei sitä vetoketjua ole ja pitää kaikki tavarat (Longchampin) pikkupusseissa.
    Seuraavaksi ostoslistalla on MM Daimler-kuosissa koska sinne mahtuu läppärikin.

    Palermokin on tosi kiva ja vaikea olisi valita sen ja Neverfullin välillä. Jos oikein monikäyttöistä laukkua hakisin niin ehkä ottaisin Palermon.

    Terkuin

    Kiira

    VastaaPoista
  18. Nyt sua on kyllä huijattu. Ostin nimittäin itse omaan Speedyni hihnan, että saan sen olan yli.

    Niillä oli myynnissä erikseen, siis ihan pelkkiä hihnoja.

    Tai sitten ne ei tee niitä enää. Ostin omani ehkä 2v.sitten.

    VastaaPoista