Huippisfinaali alkaa.

Löytyykö sieltä ruudun toiselta puolelta innokkaita Huippumallit haussa-ohjelman seuraajia? Itse katson jaksot aina netistä ruutu.fi:n välityksellä jopa parin päivän viiveelläkin. Mutta tänään on ehkä katsottava finaalin ykkösosa jo heti sen ilmestyttyä.

Omat aikaisemmat suosikkini ovat jo tippuneet matkasta, mutta jostain syystä en osaa katsoa kilpailuja kannustamatta jotakuta. Siitä syystä olenkin nyt ihan Minnan kannalla! Mun pisteet menee Minnalle paitsi ulkonäön, myös tasapainoisen ja nöyrän luonteen takia. Enhän minä Minnaa tunne, mutta sellainen kuva hänestä tulee ohjelman perusteella.



Yllä olevat Lenswayn kuvat on mun mielestä ihan mielettömän hienot!
Näistä kolmesta finalistista Minna on myös omasta mielestäni muuntautumiskykyisin.


Myös Anna-Sofia on kyllä todella kaunis ilmestys ja varmasti erittäin suuri suosikki, mutta miten paljon ujohkon oloinen esiintyminen sitten vaikuttaa loppupäätökseen. Se jää nähtäväksi!

Jostain syystä Helen ei ole ollenkaan mun mieleen niin ulkonäkönsä kuin luonteensakaan puolesta, mutta mäpäs en olekaan tuomaristossa ja tämä onkin vain minun mielipide ;)


Muutaman tunnin päästä nähdään ketkä kaksi valikoituvat ensi viikolla nähtävää lopullista finaalia varten, ja kuka loppujen lopuksi vie voiton!

Kuka on teidän suosikki?


7 kommenttia:

  1. Mä pidän ehkä eniten Anna-Sofiasta, mutta sen pitäisi päästä eroon siitä arkuudesta. :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on sama suosikki ja minä myös olen katsonut jaksot netistä. Ihan alussa en jaksanut sarjaa katsella, mutta viimeiset viisi ole kyllä nähnyt. Anna-Sofiastakin pidän kovasti, mutta Minna kyllä valoittaa luonteellaan. En tiedä miten niihin "puuttuviin sentteihin" tuomaristossa suhtaudutaan ja voi olla, että Anna-Sofialla olisi paremmat mahdollisuudet menestyä kansainvälistikin.

    Ja sitten toiseen asiaan, eli onnea paljon uudesta kodista! Jotain tällaista mä saatoin veikkaillakin, saanut sun teksteistä sellaisen fiiliksen. Ihanaa varmasti alkaa suunnitella uuden kodin laittoa ja kiva, jos saadaan sitä täälläkin seurata!

    VastaaPoista
  3. Mä katson Huippiksen aina kun voin telkkarista. Mun yksi suosikkini on ollut lähes alusta lähtien Minna muuntautumiskykynsä vuoksi. Vaikuttaa myös aika lailla jalat maassa -tyypiltä. Kohta se alkaa...

    VastaaPoista
  4. Minun suosikki on kans Minna. Tyttö, jota ei kisan alkumetreillä edes huomannut eikä edes muistettu kisassa olevan, on nyt puskenut tiensä läpi finaaliin ja varmaan lyönyt tuomaristonkin vähän ällikällä. ;) Helen ei iske minuun, ja vaikka Anna-Sofia onkin kaunis, ei siinä oo tarpeeksi "sitä jotakin" voittamaan kisaa. Joten: Go Minna!

    VastaaPoista
  5. Oooh mä olen myös huippisfani mutta kannatan just Heleniä! Musta se on niin kaunis ja sillä on asennetta :D Mutta uskon silti, että Minna voittaa. Hän on esim. tuossa Pariisi-kuvassa aivan upea ja hänen esittelemiä vaatteita mieluusti katselisi lehden sivuilta.

    Anna-Sofiasta en valitettavasti pidä ollenkaan... vähän aikaa sietää vielä sitä "oijoi olen niin ujo enkä uskalla hymyillä" mutta pidemmän päälle se on alkanut ärsyttämään. Mutta tietysti toivon hänelle menestystä - nätti tyttö!! :)

    VastaaPoista
  6. Mun suosikki on ollut Minna ja nyt se tippui. Tokana sit Anna-Sofia mutta Helen ei ole myöskään minua sytyttänyt. Harmitti kun Minna tippui. Joka jakso on kyllä tullut tapitettua, Itsekin meinasin väsätä jo viikko sitten huippis postausta, mutta jäi sitten tekemättä. :)

    VastaaPoista
  7. Minna: Nyt olisi kyllä Anna-Sofialla hyvät mahkut voittaa! :)

    Kaitaliina: Minna oli kyllä niin mahtava. Ensin kukaan ei huomannut ja sitten pääsikin noin pitkälle. Olen ihan suu auki täällä miten ne tiputti sen! :/

    Voi, kiitos paljon! Almalle jo melkein kerroin joku aika sitten ;)) Olin niin innoissaan, että vaikeaa olla kertomatta. Hih. Tulette kyllä mahdollisuuksien mukaan näkemään kotijuttujakin sitten :) Toivottavasti ehtisin kuvailemaan ja kirjoittelemaan blogiin paljon juttuja, koska niistä jää sitten itsellekin muisto! Mitään isoa remppaa meillä ei ole mahiksia tehdä, mutta pitäähän se sisustus silti rakentaa :) Tai siis saa rakentaa!!

    Absolutely white: OI, sä oot kannustanut sitä alusta asti ja nyt se hemmetti meni tippumaan :( Oon kyllä melkein järkyttynyt! Mut tuomarit hakee jotain muuta :)

    Mabn: Niimpä, totta puhut! Minna vaan tuli jostain takavasemmalta :) Ihan kamalan surullista, että se tippu. Nyt jos vielä Helen voittaa... o-ouu.. ;)

    Petra Pauliina: Oih, meil on sit ihan täysin vastakkaiset suosikit :D Mutta nyt on Helenillä mahiksia, kun ne laittoikin Minnan kotiin :/ Vielä viikko ja selviää!
    Anna-Sofiaa ymmärrän ehkä siksi, etten itsekään ole mikään kovin rohkea joka tilanteissa ;) Mutta joo, kieltämättä välillä ois tehnyt mieli mennä vähän ravistelemaan, että haloo nyt ollaan kuvauksissa...Tosi kaunis hän on ja nyt finaalikaksikon selvittyä kannatan mielummin häntä ;))

    Maarit: Heh, ajattelin etten tule lukemaan blogikommentteja ennen kuin katson tuon jakson - onneksi en tullut :D Ihan järkkyä, että Minna lähti kotiin, en ehkä kestä! :D Oijoi, viikon päästä selviää :)

    VastaaPoista