Wendy & Huivit.

Olen itse varmasti maailmankaikkeuden huonoin huivinsitoja ja kieli pitkällään odottelen, jos joku on joskus tekemässä "näin sidot huivin eri tavoilla-postauksia". Tulinkin todella iloiseksi käydessäni eräs yövuoro Cavan blogissa ja törmäsin tähän videoon. Tästä sain niin monta vinkkiä! Joskus mulle vaan tarvii vääntää rautalangasta jotkut asiat, että opin ;)



Tämän videon myötä löysin myös tuon ihastuttavan naisen muitakin videoita. Tässä pari huivivideota vähän hitaammin opetteleville ;) siis mulle!







Jotkut ihmiset vaan kertakaikkiaan huokuu tuommosta elämäniloa ja huumorintajua, että niitä voisi tuijotella päivät pitkät! Ihana!

Mahtavalta näytti myös naisen blogi; Wendy's Lookbook


Nyt ei sitten muuta kuin huiviostoksille.. Tarvisin kipeästi neliönmallisia huiveja. Harmi, että talvi tekee jo tuloaan eikä noita kauniin keveitä huiveja pääse käyttämään ennen ensi kevättä. Mut siellähän ne sitten odottelisi aurinkoa ja kesän tuloa!

ps. heräsin taas tänään 5:20...onko siellä ketään toista yhtä kreisiä, joka tykkää vapaapäivinään heräillä keskellä yötä?! 

11 kommenttia:

  1. Mä olen myös tosi huono laittamaan huiveja eri tavoin eli tämä tuli tarpeeseen. Tosi ihania videoita tämä nainen oli tehnyt. Onneksi jotkut osaa ja neuvoo muita! :)

    VastaaPoista
  2. Hih. Wendyn blogi kuuluu myös omiin suosikkeihini. Siellä voisi viettää tuntikausia upeita asukuvia katsellen. =)

    Olen itsekin ihan käsi huivin sitomisessa. Vaikka tuon videon aiemmin katsoinkin, en sieltä muista yhtäkään vinkkiä. ;)

    VastaaPoista
  3. Vähänkö naureskelin tuota norsunkärsää tuossa viimeisessä videossa. =D Pienet ilot..

    VastaaPoista
  4. Hyvä, kun linkitit videot! Heti tarttui ideoita huivien sitomiseen :) Täällä herättiin vasta 10 pintaan, joten ei ihan noihin aikoihin sinun kanssa ;)

    VastaaPoista
  5. oiiii kiitos tästä! mä en kans osaa käyttää huivia kun ehkä 2 eri tapaa mutta nytpä opettelen! :)

    VastaaPoista
  6. Kiitos vinkistä, uusi tuttavuus mulle tämä Wendy! Mutta voi että miten nätti tyttö, ihana blogi ja tuo LV-leopardihuivi... tahtooo....

    Vaikka olen todellinen huivifriikki ja osaan omasta mielestäni sitoa niitä jo ihan hyvin niin tällaiset videot ovat tosi koukuttavia! :)

    VastaaPoista
  7. Varpunen: Niimpä, onneksi on niitä, jotka osaa ja jaksaa tehdä jopa tuommosia videoita! Ja sellasia, joita jaksaa vieläpä katsoa! Katselin nimittäin muutaman muunkin huivivideon, joissa oli enemmän puhetta, kuin toimintaa :))

    RagDoll: Mulle tuo oli ihan uus paikka, joten luettavaa varmasti riittäis :) Enkä mäkään yhtään taida ulkoa muistaa, mutta tuolta voi sit aina luntata, jos haluaa joskus sitoa huivinsa asiallisesti :D

    Pienet ilot on parhaita..eiks ois kauhee, jos ei mikään naurattais ikinä :D

    E: Kiva, jos sait vinkkejä! Mahtavia videoita neiti/rouva tehnyt! Oi, millonkohan oon nukkunut viimeksi kymmeneen..en ees tunne itseeni enää :D

    Minna: Mahtavaa, kun tästä oli sit apua :) En mäkään tajuais ilman video-ohjeita! Vielä pitäis opetella niin, että jopa muistais ne!

    Petra Pauliina: Kiva, niin mullekin :)) Olen samaa mieltä sun kanssa, että on tosi hurmaava tyyppi! Ja mitkä kokoelmat vaatteita ja kenkiä... tai ainakin tuntuu siltä, että _kokoelmat_.

    Onhan se ihana, kun joku laittaa aikaansa tehdäkseen muille videoita. Toisaalta tuollaista asiaa on niin vaikea tekstissäkään selittää :)

    VastaaPoista
  8. Kiitos Cherry!
    Ilman sinua en olisi tällaisia huivi-ideoita löytänyt! :)
    Olin juuri kaupungilla huivi niin iloisesti uudella tyylillä kiepautettuna!!
    terv. rami>60

    VastaaPoista
  9. rami>60: Hieno homma, että sait tästä apua ;) Netti on ihmeitä täynnä ja joskus niistä hyötyy paljon. Tosin tätä ohjetta olisin tarvinut jo lämpöisemmillä keleillä. Kylmällä viimalla en jaksa kiinnittää huomiota muuhun kuin siihen, että huivi on lämpimästi :)

    Kiitos kommentista!

    VastaaPoista