Ilonpisaroita.

Mietin pitkään mitä kirjoittaisin, kun pää lyö jotenkin tyhjää. Ajattelin sitten, että kun pimeän syksyn tulo ei hirveästi piristä mieltä niin sen sijaan voisinkin pohdiskella mistä asioista olen iloinen juuri nyt. Mulla on nimittäin paha tapa rypeä asioissa, joihin en ole tyytyväinen tai miettiä jotain vanhoja juttuja, joille en voi enää yhtään mitään. Pitäisi oppia miettimään mitä on nyt tai mitä voisi tehdä, jotta joku tylsä asia olisi paremmin.

 Tässä siis asioita, jotka tekevät mut iloiseksi tällä hetkellä:

* Tuore aviomies piristää mieltä ;)
Se kävi tänään muuten yksin shoppailemassa ja esitteli mulle saalistaan.
Ihan mielettömän hienoa!
 Siis ihmiseltä, joka ei todellakaan pidä shoppailemisesta.

* Syksy on uusia juttuja täynnä; töissä on vaihtelua, korurintamalla uusia tuulia, asuntoasiatkin vähän mietityttää.
Ehkei nyt kuitenkaan vielä muuteta, vaikka uusien kotien katseleminen onkin hauskaa.

* Ilmottauduin uudelle valokuvauskurssille. Valokuvaaminen on aina ihanaa!

* Mun talvitakkitilanne on tänä vuonna todella hyvä! Tervetuloa talvi!
 (noh..ei kiirettä ;))

* Enää viikko niin saadaan Vilma kotiin hoitopaikasta!
Ei olla nähtykään moneen viikkoon.

* Sain mieheltä ihanan huomenlahjan, joka on vielä hakematta ;)
Tulen iloiseksi, kun ajattelen sitä.

* Anna-Leena Härköseltä ilmestyi uusi kirja.
Mulla on muutenkin kauhean monta hyvää kirjaa lukujonossa.

Tässä vielä viime torstain asu.
Hame H&M - Toppi H&M - Ballerinat Esprit - Huivi ilmaislahja lehtitilauksesta tms.

Mistä sinä olet onnellinen juuri nyt? :)

12 kommenttia:

  1. Onhan tuossa monia syitä olla iloinen <3

    Itse olen onnellinen monestakin syystä, mutta ihan ne pienet arkipäivien piristyksetkin tuovat aina hyvän mielen<3

    Ihan täydellinen asu!:)

    VastaaPoista
  2. Olipas mukavan positiivinen postaus :) Minä olen onnellinen myös aviomiehestä (parin päivän päästä 5kk naimisissa!), syksystä (olen aina rakastanut syksyä), tulevasta vauvasta (1,5kk laskettuunaikaan) ja siitä, että valmistun ensi viikolla yliopistosta :)

    VastaaPoista
  3. Mulla on muuttohommat juuri alkamassa, kun muutan oman maailman ihanimman miehen luokse :)

    VastaaPoista
  4. Oih,tämä postaus jotenkin liikutti <3
    Ja aloin myös ajatteleen omilta kohdin asioita, ja onkin monen monta asiaa mikä tekee onnelliseksi. Oma perheeni,myös rakennamme taloa joten tämän edistyminen on ihanaa katseltavaa. Ja ennen kaikkea ensi viikko töitä vielä,ja tämän jälkeen viikon loma kohtaa koko perheen. Ja mietimme para-aikaa minne matkustaa :)

    VastaaPoista
  5. Mäkin tulin kurkkimaaan sun blogia, ja löysin aivan ihania reissukuvia! Oooh!:P Ja onnea hiljattaisesta rouvautumisesta!;)

    VastaaPoista
  6. Ihana asu ja paljon onnea avioitumisen johdosta! :)

    VastaaPoista
  7. Minäkään en aina tule ajatelleeksi ensimmäisenä niitä asioita, joiden vuoksi olen onnellinen. Monesti just huomaa miettivänsä niitä asioita, jotka ainakin omasta mielestä on pielessä... Tällä hetkellä minut tekee onnelliseksi juuri vietetty viikonloppu ystävän seurassa sekä tulossa oleva neljän viikon työharjoittelu Maltalla (vanhusten parissa) :)

    VastaaPoista
  8. Olen onnellinen että olen löytänyt tämän blogin josta ammennan mahtavia vaatevinkkejä ;) ---> onko tämä kyseinen asu tämän syksyn ostoja? :) mahtaisiko löytyä vielä H&M:ltä?

    VastaaPoista
  9. Sofiina: Niin on, pitää olla iloinen kaikesta pienestäkin. Muistais vaan aina ;) Kiitos <3

    Noora: Hih, välillä muistan olla vähän positiivinenkin ;))
    Mutta härregyyd, sulla se vasta ihania asioita onkin listalla! Vaude! Tuhannesti onnea kaikista noista upeista tapahtumista! <3

    Heidi: Awww <3 Ihana kuulla, onnea tulevaan :)

    Elisabete: Mua liikutta, kun ihmiset kertoo täällä niin ihania juttuja <3 Sulla on myös mahtavia asioita; uusi koti ja loma ja kaikki! Kyllä kelpaa :)

    lili: Voi kiitos paljon <3 Ihana, kun poikkesit täällä :))

    Riina: Kiitos ja kumarrus <3 :)

    Goldielai: Sanopa muuta! Miksi se mieli aina pyörittelee niitä surkeita juttuja, kun olis paljon fiksumpaa ajatella iloisia ja hymyillä ;) Ystävien kanssa vietetty aika on kyllä aina laatua ja en ihmettele, että olet onnellinen tuommosen viikonlopun jälkeen :) Ja Malta! VAU! Paljon tsemppiä ja ihania hetkiä reissuun!

    Anonyymi: Oih! Ihmeellistä, että joku sanoo minulle noin :)))) Itsestä kun tuntuu usein, että voi elämä kun ei ole taas mitään päälle laitettavaa...

    Se huono puoli näissä mun asupostauksissa on, että vaatteet on usein tosi vanhoja. Tänä syksynä en ole ostanut juurikaan vaatteita, joten kaikki mitä kuvassa on päällä on keväältä ja viime vuodelta :) Noita hameita on H&M:llä mun mielestä harva se vuosi ja vieläkin jotain samantapaista mustana ja harmaana:
    http://www.hm.com/fi/product/92768?article=92768-B#cm_vc=SIMILAR_TO_PD

    Mukavaa viikon alkua!

    VastaaPoista
  10. Mikäs kaunokainen se sieltä kurkkii. ;) Upea tuo asusi!

    Hihi.. Mullakin paha tapa miettiä murehtia pieniä asioita, vaikka elämä muuten olisikin aika mallillaan. Tänään oli siitä huolimatta super positiivinen päivä. Olin saanut kuulla ikäviä juttuja koko viikonlopun ja päätin, että en anna muiden masentaa omaa mieltäni ja kuljin naama virneessä koko päivän. =D Se auttaa joskus, kun hokee, että aina voisi olla asiat pahemmin ja kerranhan tässä vain eletään.

    VastaaPoista
  11. Ainiin, katosikohan se pointti sinne jonnekin rivien väliin? =D Vissiin liiankin innokas näpyttelemään..

    Eli omaa mieltä piristää varpaita lämmittävät villasukat, kukat - jotka muru toi ennen kuin lähti reissuun, Ben & Jerry´s fairly nuts, maailman ihanin sisko, herttaiset työkaverit..
    Lottovoitto olisi kuitenkin ihan mukava asia. ;)

    VastaaPoista