Tulihan se sieltä.

Hih, unohdin vissiin koputtaa puuta.
Heti kun olin kirjottanut, että ei meitä mikään ole täällä vaivannut niin tuli vessassa ruuhkaa.. Mut ei se ole menoa haitannut. Imodiumista tuli paras kaveri ;)

Sillä aikaa kun oottelee olojen parantumista voi vaikka leikkiä vähän miniläppäriin asennetulla Photoscapella..

..ottaa rennosti..
..Lueskella pitkästä aikaa sellasta kirjaa, jota tulee oikeesti ikävä. Siis ikävä sitä kirjaa ja niitä henkilöitä..älä lopu, älä lopu..
..Suunnitella seuraavaa reissua ja miettiä miten kauan jaksais pitää jalat ristissä ;)
..Kuvailla hotellilla etanoita..
..Loikoilla uima-altaalla ja kuunnella miehen tuhinaa aurinkotuolista..
..Kuikuilla itselleen ja tervehtiä omaa varjoonsa.."Öy helöy there!"
..Tarkkailla peilistä, kun toinen lisäilee Banana Boatia suojaksi paahteelta..
..Pohdiskella miten nopeita nää balilaiset on. Tuntuu, että ne on aina joka paikassa. Just otin tosta kaks pyyhettä. 3-2 = 3?
..Käherrellä  vähän hiuksia, kun on kerran tänne asti sen laitteen raahannut. Hei, kellä on vähän kuuma? Leikkaan noista kyllä 15 senttiä heti pois, kun pääsen Salmen tuoliin.
..Ainiin ja hei päivänasu! Istualleen, sorry. Oli kivempi ;)
Ei tosta nyt paljon taida nähdä, mutta uskalsin laittaa aika lyhyen hameen päälle. Täällä on ollut tosi turvallista eikä oo tarvinut kestää mitään "huutelijoita" you know. En sitten tiedä, jos olis blondi?

..Nomut , jos päästän teidät kuitenki pahasta. Moikka! Nähdään ehkä ens kerralla!

Selamat Tinggal!


11 kommenttia:

  1. Näyttää oikein ihanalta paikalta. Nauttikaa. t. kateellinen blogiyleisö

    VastaaPoista
  2. Haha, eipä tuohon anonyymin kommenttiin ole mitään lisäämistä! :D

    VastaaPoista
  3. Heh heh...ihana postaus! Paranemisia ja nauttikaa joka hetkestä! Mulla on ikävä Balille...

    VastaaPoista
  4. Tuo kirja on ihan paras. Ekaksi se ei kiinnostanut mua yhtään, mutta kun aloitin en enää voinut lopettaa. Heti loputtua oli pakko ladata vielä elokuvakin, että pääsisi "jatkamaan" elämää henkilöiden kanssa. Toivottavasti siellä on ihan mahdottoman ihana hääloma!

    VastaaPoista
  5. Heh, ihanan leppoisa postaus :)

    Mulla kans odottaa tuo sama kirja lukemistaan, tosin oon nähnyt sen jo leffana et se ehkä vie vähän jännitystä pois.

    VastaaPoista
  6. Höh, toivottavasti mahapöpö lähtee pian! Ihanan näköistä siellä, oon kade. :) Ja tuo kirja on yksi lempikirjoistani, aivan ihana vaikka saakin kyynelkanavat aukeamaan..

    VastaaPoista
  7. samaa mieltä, ei Anonyymin kommenttiin ole paljoa lisäiltävää ;)

    VastaaPoista
  8. Hei, mä en kestä tätä kateutta ruudun toisella puolella! Mutta ootte te sen ansainnut! Teidän loma vaikuttaa niin mageelta, ja kai sellaselta, mitä ootte halunnuki! Nauttikaa siis täysin rinnoin, ja vetäkää tupla-annos Imodiumeja, jos ei meinaa ottaa "tauti" lähteäkseen!

    Toi kirja on ihan superhyvä, luen toista kertaa jo heti putkeen, koska oli pakko lukea uudestaan. Leffasta oon kuullut vaan negatiivisia asioita, mutta täytynee se silti katsastaa! (:

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: Heh, ei kannata olla kade. Ei muuta kun lentoja varailemaan ;) Kyllähän täällä toki viihtyisi ja varsinkin kun olen kuullut huhuja Suomen kovista sateista..

    Petra Pauliina: :D heh. Ootte niin symppiksiä <3

    Absolutely white: Kyllä tää tässä menee..Ei olla paljon annettu vauhtia hidastaa ;) Nautitaan vielä viimeisetkin päivät!

    Ella B: Mulle taas kävi niin, että alku oli ihana ja sitten se jotenkin lässähti hetkeksi, kunnes pääsin taas täysillä mukaan. Oon kyllä niin tyhmä, että välillä piti oikein miettiä, että mites tää juttu nyt menee, kun mies hyppii ajasta toiseen ;)
    Varmasti katson leffankin, vaikka ne monesti onkin paljon huonompia, kun kirjat.

    Loma on ollut ihana, kiitos :) <3

    Susku: Oli menokin aika leppoisaa ;) Mut kyllä se tästä onneks. Välillä heikommin ja välillä niinkun ei mitään ;)

    Uskon, että tykkäät kyllä kirjasta, vaikka ootkin nähnyt jo leffan :)

    VastaaPoista
  10. Marjaana: Mä en tiedä mikä miehellä on, mutta luulen, ettei mulle vaan sovi noi nuudelit ja kanankoivet heti aamupalaksi ;) Kiitos ajatuksista!

    Voi..toivoisin niin, että tuossa kirjassa olis onnellinen loppu! Ei noin ihana tarina voi loppua huonosti eihän!?:/

    Minna: Hihi ;))

    KarzU: <3 :)

    Inka: Hih, ihana kommentti. Kiitos, olet kultanen <3 Imodiumeja on kyllä tullut kulutettua, mutta ei olla tautien muuten annettu haitata menoa ;)

    Ihana kuulla, että tykkäilet myöskin tosta kirjasta. Olin ite tosi iloinen, että pitkästä aikaa löyty joku "mun tyylinen" kirja, jota tekis vaan mieli lueskella päivät pitkät! Ajattelin jo sen alkusivuilla, että tän luen varmaan uudestaan :D Ja leffa täytyy tosiaan katsoo kanssa..vaikka tuskin se kirjaa voittaa :)

    Ihanaa viikon jatkoa!

    VastaaPoista