Kiva kynähame.

Terveisiä yötyöläiseltä! Oli muuten ensimmäinen kerta, kun valvoin ilman kahvia tai Batterya. Olin nimittäin eilen hampaiden valkaisussa Gloss-Hammashoitolassa ja sen jälkeen täytyi ensin olla 2 tuntia syömättä. Sitten seuraavat 48 tuntia pitää välttää kaikkea värjäävää.. Koittakaapa miettiä kuinka monta 'väritöntä' asiaa löytyy ruokakaupan hyllyiltä. No, marinoimatonta kanaa (joka ei saa ruskistua), riisiä ja suolaa olen syönyt lounaaksi sekä päivälliseksi. Raejuustoa välipalaksi ja banaania jälkiruuaksi. Arvatkaa oliko työpaikan jääkaapissa koko yön iso juustokakku, jota olisi kuulemma saanut syödä ja mä en voinut! Kidutusta ;)

Kirjoitinkin jo hääblogin puolelle, että Gloss:ssa oli oikein kiva palvelu ja kaikki meni erinomaisesti. Voin suositella paikkaa, jos hampaiden puhdistus tai valkaisu tuntuu ajankohtaiselta!

Tässä asu parin päivän takaa. Kerrankin sain kynähameen päälle. Tuntuu, ettei kaikkia kivoja hameita ehdi pitää Suomen kesän aikana. Tuosta tykkään tosi paljon, kun se venyy ja on mukava päällä. Pitkä askel ei nimittäin aina sovi tiukkojen hameiden kanssa. Rappusia harppoessa saattaa käydä köpelösti.

Paita Gina Tricot - Hame Vila - Kengät Nellyltä viime kesänä - Korut DPN & joku tilaajalahja

ps. nuo paidat on nyt alessa Ginan nettiputiikissa!

Nähdään!


11 kommenttia:

  1. Voi ei, mä en nii ikinä kestäis juustokakun ääressä kokonaista yötä syömättä sitä, rispektii! Makea on niiin mun weak spot ;<

    VastaaPoista
  2. Jevgeni: Hehheh, se oli kyllä vaikeeta. Kävin jopa katsomassa sitä, mutta en kajonnut :D Tuo nyt oli sentään pientä kärsimystä muuhun maailman menoon verrattuna!

    VastaaPoista
  3. Kiva asu! Minäkin olen viime aikoina innostunut kynähameista =)

    VastaaPoista
  4. OI OI, IHANA asu!!!!! :) Niin tyylikäs kaunotar <3 <3

    VastaaPoista
  5. Hanna: Kiitti! Kävinkin katsastamassa sun kynähamepostauksen! On ne kivoja hamosia.. ja pari vuotta sitten en olis ikinä voinut kuvitella semmosta päälläni :) Niin se mieli muuttuu..

    Mona: Voi kiitos raksukainen <3 Kunpa voisi pukeutua töihinkin noin niin hamosia tulisi jopa käytettyä :))

    VastaaPoista
  6. mitä työtä sä teet?

    VastaaPoista
  7. Anonyymi: Kuntoutusalalla olen :)

    VastaaPoista
  8. Upea tuo hamonen<3

    Voi hitsiläinen! Miten pystyit vastustamaan? Mulla olisi lähtenyt käsistä. ;)

    Saako udella, että oliko kovinkin hintava? Olen vähän haaveillut tekareideni vaalennusta. Kun on isot hampaat, niin olisivat edes valkoiset! ;) hehe..

    VastaaPoista
  9. RagDoll: <3 Se on ihku. Noissa kynähameissa ei vaan ikinä voi mennä syömään :D

    Juustokakku jääkaapissa oli kyllä melko paha, mut sen verran makso valkaisukin, että en viittinyt riskeerata. 270e oli sillä alennuksella, mutta onhan siellä niitä perusvalkaisujakin, jotka on sit halvempia :) Hääpäivää varten viitsin ottaa, mutta olen mä vähän epäileväinen kauanko tää kirkkaus kestää :) En ole nyt juonut kahviakaan ollenkaan, mutta en sentään koko elämääni pysty olemaan sitä ilman - tai punkkua :D

    Lueskelin aika paljon eri paikoista ja kyselin suuhygienistiltä, joka sit lopulta ehdotti Glossia. Muualle en ehkä olis edes uskaltanut ;)

    VastaaPoista
  10. Hei, mikä mahtaa olla sen sun hääblogin osoite??

    VastaaPoista
  11. Anonyymi: Linkki löytyy sivun oikeasta laidasta, sieltä painamalla pitäisi päästä. Osoite on vielä tässä :

    http://cherrynhaablogi.blogspot.com/

    VastaaPoista