Laukkuesittely.

Rippijuhlista on selvitty, kuten myös työviikosta sen jälkeen. Ajattelin vielä vilauttaa lähempää juhlissa käyttämääni söpöä laukkua, koska se on - uskokaa tai älkää - minun ensimmäinen clutch-mallinen laukkuni ikinä ;)


Minusta tuo on just mun tyylinen, vähän tyttömäinen, mutta kuitenkin tyylikäs ja järkevän värinen. Hintakin taisi olla huimat 9,90e Seppälästä.

Olen ennenkin kertonut vanhan blogin puolella, että tiettyjä asioita kohtaan olen melko hitaasti lämpiävä, jos ollenkaan, hah. Kuten juurikin tällaista laukkumallia kohtaan, mutta juhlissahan tuo oli just täydellinen. Kaupungille en osaisi tuommoisen laukun kanssa lähteä tai saisin hyvin nopeasti huomata jättäneeni sen jonnekin Zaran tiskille..

Toinen juttu, jota en voinut pari vuotta sitten ymmärtää, oli gladiaattorisandaalit. Arvatkaas löytykö nekin tänä vuonna viimein kenkäkaapista ;)


3 kommenttia:

  1. Heh, täällä ilmoittautuu myös yksi tyyli-ilmiöille hitaasti lämpeävä tapaus! Otettaisiinko nyt esimerkkeinä vaikkapa chino-shorsit tai bleiserit.. Aikoinaan molemmat tuntuivat melkeinpä ylitseasiallisilta, mutta nykyään juuri sopivan hillityiltä ja tyylikkäiltä. Niin ne mielipiteet vain ajan myötä muuttuvat :)

    -Tanja
    http://tanjasvita.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. clutch-mallinen laukku - mikä se on? entä chino-shortsit?

    VastaaPoista
  3. Tanja: Kiva, sä ymmärrät mua :)) Ja hyviä esimerkkejä toit esille. Itse en nimittäin ole vieläkään chinojen kannalla, mutta joillekin ne kyllä sopii. Itse olen liian laiha semmoisiin liehuhousuihin, joissa näyttäisin varmaan ihan hassulta :) Bleiserin sen sijaan huolisin, kun vaan löytäisin :) Jännää miten ne mielipiteet tosiaan muuttuu! Mutta eipä mitää kannata vaan trendien takia ostaakaan, kun ei kaikki välttämättä ole itseä varten :)

    Anonyymi: Clutch on suorakaiteen muotoinen laukku ilman hihnoja ja kahvoja :)) Chino-shortsit on jonkinlaiset lyhennelmät chinoista :D

    VastaaPoista